sobota, 9 lutego 2013

Dziś zarobiłem ponad 500tyś dolarów!

Szok... co nie?

Ale to prawda!

z małym szczegółem, bo były to tylko wirtualne pieniądze w grze pod nazwą CashFlow - coś jakby Monopoly dla dorosłych
(Na moim profilu FB zapraszałem na bezpłatna partyjkę. Zresztą nadal zapraszam, bo gramy co pewien czas.)

     Pewnie się teraz oburzysz mówiąc "nie zarobiłeś lecz wygrałeś". Jednak w wypadku tej gry określenie zarobiłem jest jak najbardziej poprawne.

     W skrócie: Gra została wymyślona przez milionera Roberta Kiyosaki, który postanowił swoje życiowe doświadczenia przenieść do pierwszej na świecie gry, która przez zabawę uczy inwestowania (nieruchomości, akcje, biznesy itp). 

Uważa się, że jedna partia gry jest w stanie zastąpić kilka lat samodzielnego zdobywania doświadczenia finansowego. 

Trzeba przyznać, że rzeczywiście błyskawicznie rozwija inteligencję finansową i uczy jak korzystając z cudzych pieniędzy, budować własne imperium finansowe.

A jak wygląda rozgrywka?
Ponieważ gra jest chroniona wieloma patentami to mogę zdradzić tylko ogólny zarys:

Na początku losujemy swój zawód oraz sytuację finansową (kredyty, dochody, koszty, podatki itp),  a następnie rozpoczynamy bieg w tzw. "wyścigu szczurów" (figurki są szczurami ... hi hi hi).

Podejmując różne trafne oraz chybione decyzje, staramy się wyjść z długów i zgromadzić kapitał bądź aktywa, które zapewnią nam lepsze życie ... trzeba przyznać że jak w życiu trzeba się nieźle nagłówkować a czasem i wkurzyć :)

Gdy w końcu nasz dochód pasywny przekroczy nasze wydatki, przeskakujemy w nagrodę na kolejną planszę, i dopiero teraz zaczynają się prawdziwie duże pieniądze oraz naprawdę poważne biznesy.

Wygrywa ten szczur, który pierwszy dotrze do swojego  sera (jest nim cel- marzenie, które wybieramy na początku gry)
Tym razem ja dotarłem pierwszy z gotówką w wysokości ponad pół miliona dolarów w "kieszeni"

Chętnych do rozgrywki zapraszam na sobotę 23 lutego do Czeladzi centrum handlowe M1 (kontakt na tomasz@waikiki.pl)

Ps. polecam książkę " Kto zabrał mój ser" - REWELACJA!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz